środa, 21 stycznia 2009

6 miejsce w Konkursie na Blog Roku 2008!

Zakończył się drugi etap Konkursu na Blog Roku 2008. W kategorii "POLITYKA" zająłem wysokie 6 miejsce!

Cieszy mnie to ogromnie gdyż oznacza to awans do finałowej rozgrywki! Jednak jeszcze bardziej cieszy mnie fakt, że wielu z Was wysłało SMS oddając swój głos poparcia dla tego co robię i o czym piszę (czyli 1,22 zł oraz 45 sek. życia). Jest to dla mnie wielce zachęcające i mobilizujące do rozwoju tego bloga i mojej mózgownicy :-) Serdecznie dziękuję głosującym oraz panom Januszowi Korwin-Mikkemu oraz Stanisławowi Michalkiewiczowi za poparcie kandydatury niniejszego bloga!

Próbując jakoś się Wam odwzajemnić niniejszym dedykuję wszystkim, którzy oddali swój głos muzykę prosto z serca, autorstwa mojego (jednoosobowego) zespołu "Krótka Piłka"!

Przed rundą finałową trochę rozluźnienia i rozrywki. Panie i Panowie! Specjalnie dla Was - prosto z Gdańska - zespół "KRÓTKA PIŁKA" (nie mylić z Matka Kurka ani z p. Kurskim :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz